tisdag 17 februari 2009

17/2

Hejsan alla glad=) hur mår ni då? sj har vaknade med halsont och det har hållt i sig hela dan. Så nu har jag satt på mig ett par tofflor och en varm tröja och gjort mig en kopp te.

Min dag har varit helt ok. På morgonen hade jag eng och so. So timmen vad lååång och riktigt tråkig! Franskan var nt mkt bättre, vi kollade på en film och jag förstod ingenting. fast det var jag ju nt ensam om(a)
Lektionen efter kollade vi åxo på film som var lika tråkig den. Fast vi fikade och det är alltid lika gott=)

Just det jag ska nt tråka ut er mer men ida var jag å Tove "Wannabe gurra å dogge" haha det var fett nice=) Och här kmr en bild:
Här är vi bönder(a)
Gangster(not)


Den riktiga Gurra

Haha lite sjuka bilder men vi hade kul!






2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad e det jag har sagt hela tiden? jo "wannabe gurra!" Så det så! det kommer från mig! JAG kom på det! säg inget annat!

Anonym sa...

haha typiskt dej Andrea ;) <3

toves keps var ju min från början dårah (a)