söndag 1 februari 2009

Blåmärken

aa det har jag. Ida och igår har jag åkt bräda. Det e så kul! Har åkt förut men det e ju för säkert 5-7 år sen... Men som sagt det e kul! Haha men jag har blåmärken på hela kroppen, och lite ont i nacke och handen, men ska nt klaga andra går ju och bryter armen medan jag bara har ont. Kan tom svänga.*stolt*(a) och ida testade vi att bara hoppa samtidigt som att vi åker(fattar ni vad jag menar med det?) Undrar hur det kmr gå imorgon när jag ska upp ur sängen, i morse kom jag knappt upp. haha! men nu ska jag gå och kolla på hur det såg ut när jag åkte, pappa filmade XD

Kramen//*Mln

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, ja som du ramlade. Nej det gjorde du nt så mkt faktist. Du är ju faktist nt direkt profs på det efter 2 ggr, och jag har nog trillat lika många ggr som du//Fia <3