fredag 20 februari 2009

Jag väljer nt den personen som ni tror att jag väljer;)

VÄLJ EN VÄN!

Skriv ner vilken vän du valde: ...
Du ska svara helt ärlig när du svarar på dom här frågorna.


När träffades ni sist? För några timmar sen
Har ni många minnen ihop? aa
Litar du på henne/honom?ABSOLUT
Hur länge har ni känt varandra?5 månader
Hur ofta träffas ni?Varje dag typ
Har ni varit utomlands tsm?nä
Hur gammal är han/hon? som jag typ
Har du sett honom/henne gråta?aa, usch det var jobbigt<3
Har du sett han/hon vara riktigt arg?aa
Vad skulle du göra om denna personen dog? Fan jag skulle använda kväve
Har du sagt "jag älskar dig" till denna person?aa och menat det!
Brukar ni skratta tsm? haha såklart
Är du redo att offra ditt liv för denna personen? vad som helst!
Har du varit avundsjuk på denna personen? Ja...

Haha jag tyckte den var rolig=)

Inga kommentarer: